Salı, Nisan 15, 2014

Evlilik Listesini Hazırlayın, Gerisini BERNARDO'ya bırakın!


Güzel bir Nisan gününden herkese kocaman bir merhaba!

Size bugün bir tatlı tarifim yok ama evlilik hazırlığında olanlara çok tatlı bir haberim var!

Güzeller güzeli arkadaşım Sinem, 28 Haziranda evleniyor...Özene bezene hazırladığı güzel evi için bende kendisine şık bir hediye almak istiyordum.
Ben yeni evi için ne alacağımı düşünürken hafta sonunda Sinem'den bir mail aldım. Bernardo'da hazırladığı online evlilik listesini göndermiş. Tüm ihtiyaçlarını tek listede toplayıp bizlerle paylaşarak çok akıllıca bir iş yapmış.

İlk defa Bernardo bu uygulamayı online hale getirmiş. Sitede hazırlanan listeden istediğiniz hediyeyi anında seçip satın alabiliyorsunuz, sonrasında ise Bernardo sizin için seçtiklerinizi eve kadar teslim ediyor. Bende listeden yeni evinde misafirlerini ağırlarken kullanabileceği çok şık bir yemek takımı seçtim. Yemek takımı ile birlikte kullanabileceği 89 parça çatal-bıçak seti ise Bernardo'nun hediyesi! Bir taşla iki kuş vurdum yani En güzel hediye benim hediyem oldu

Sizde evlilik hazırlığı yapıyorsanız mutlaka Bernardo'nun Evlilik Listesi uygulamasına göz atın, hem tüm hediyelerinizi kendiniz seçin hem de aynı hediyeden birden fazla gelme olasılığını ortadan kaldırın..

Bir de, bir yastıkta kocayın

http://shop.bernardo.com.tr/EvlilikListesi

Hiç yorum yok: