Pazartesi, Aralık 02, 2013

Mozaik Pasta







Merhaba;

Yemesini çok sevdiğim ama şimdiye kadar 2. kez yaptığım Mozaik pastayı sizlerle paylaşmak istedim. Deneyin sizde beğeneceksiniz. :)

Malzemeler

2 paket pötibör bisküvi
2 su bardağı süt
1 su bardağı çekilmiş ceviz
4 yemek kaşığı kakao
3 yemek kaşığı tereyağ
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya

Hazırlanması

Pötibör bisküviler çok ufak olmayacak şekilde kırın.
2 bardak sütü ocağa alın. Hafif ısınmaya başladığında kakaoyu ekleyin. İyice karıştırdıktan sonra tereyağını ekleyin.
Bu sıvı karışımı iyice karıştırdıktan sonra şekeri ve vanilyayı da ekleyin.
Karışım kaynamadan ocaktan alın. Kırmış olduğunuz bisküvilerin üzerine bu karışımı ekleyin. İyice harmanlayın. Ceviziniziilave edin.
Sonra bu karışımı streçlenmiş bir kalıba koyup buzdolabına yerleştirin. 4-5 saat buzdolabında beklettikten sonra istediğiniz gibi sunuma hazırlayabilirsiniz.
Ben pastayı yuvarlak bir kalıba koydum. Buzdolabında beklettikten sonra üzerine benmari usulu çikolata eriterek süsledim ve hindistan cevizi serptim.

Afiyet olsun :)


Hiç yorum yok: