Pazartesi, Kasım 11, 2013

Pudingli Kurabiye!




Herkese merhaba;

Bugün  daha önce denemediğim bir kurabiyeyi yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim. Toz puding ile yaptığım bu kurabiyeyi ısrarla tavsiye ediyorum.
Ben Antep Fıstıklı pudingi tercih ettim. Siz istediğiniz başka çeşit bir pudingi tercih edebilirsiniz.

Buyrun tarife:

Malzemeler

*1 paket margarin
*2 yemek kaşığı pudra şekeri
*1 paket toz puding(Ben Dr.Oetker kullandım.)
*2 su bardağı un
*1 paket kabartma tozu

Hazırlanması

*Öncelikle margarininizi yumuşaması için buzdolabından çıkarın. Yumuşak bir kıvam alıncaya kadar bekletin.
*Margarininiz yumuşadıktan sonra pudra şekeri ile yoğurarak krema kıvamına getirin.
*Sonra sırasıyla toz pudingi, kabartma tozunu ve unu ekleyerek yumuşak bir hamur elde edin.
*Hamurları ceviz büyüklüğünde koparıp avucunuzda yuvarlayın ve daha önceden ısıtılmış 160 decereclik fırında 15-20 dakika pişirin.

Kurabiyelerinizin üstü pembeleşince fırından alabilrisiniz. Size çok yumuşak ve pişmemiş gibi gelebilirler, soğumasını bekleyin, kurabiyeler soğudukça sertleşecektir.

Afiyet olsun.

İyi haftasonları!


Hiç yorum yok: